مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-21دانش

دستیار وزیر علوم در امور مردمی سازی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دستیار وزیر در امور مردمی سازی را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی شهاب جنابی را به عنوان دستیار وزیر در امور مردمی سازی منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است؛ نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت دستیار وزیر در امور مردمی سازی منصوب می شوید.

انتظار می رود ضمن تعامل سازنده و مؤثر با ارکان مختلف آموزش عالی به افزایش نقش و مشارکت مردم در حوزه آموزش عالی با استفاده از ظرفیت تشکل های علمی و فرهنگی دانشجویی، کارمندی و استادی کمک کرده و با سازماندهی، تسهیل گری و مانع زدایی از فعالیت نهادهای مردمی در حوزه آموزش عالی و توانمندسازی و انسجام بخشی نیروهای مردمی و بسترسازی به منظور استفاده از ظرفیت اندیشکده ها، پژوهشکده ها، نخبگان و خبرگان برای ایجاد تحول در نظام حکمرانی کشور در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، باعث افزایش کارآمدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخش های تابعه و فرهنگ سازی و ترویج روحیه مردمی در آموزش عالی شد.

توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار وزیر علوم در امور مردمی سازی منصوب شد

دستیار وزیر علوم در امور مردمی سازی منصوب شد