مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-07اجتماعي

همکاری بین آموزش و پرورش و بهزیستی استان ارتقاء می یابد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از ارتقای همکاری های بین بخشی آموزش و پرورش و بهزیستی استان در قالب تفاهم نامه همکاری های مشترک خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از ارتقای همکاری های بین بخشی آموزش و پرورش و بهزیستی استان در قالب تفاهم نامه همکاری های مشترک خبر داد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل کلام اله صفری در نشست مشترکی که با حضور رضوان باقلاچی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، ضمن تبیین بخشی از نیاز های آموزش و پرورش در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان برای توسعه فعالیت های بین بخشی در حوزه توانمندسازی والدین، پیشگیری از تنبلی چشم کودکان، اورژانس اجتماعی، غربالگری شنوایی دانش آموزان و نوآموزان، مبارزه با اعتیاد، مهارت های پیش از ازدواج، پیشگیری از معلولیت ها، حمایت از دانش آموزان کار و خیابانی، مراقبت از دانش آموزان در معرض خطر آماده همکاری ها با بهزیستی استان می باشد.

صفری با اشاره به سیستم همکاری های آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی در قالب سند ائتلاف نماد و قانون حمایت از کودکان و نوجوانان افزود: درکنار این همکاری ها ما آماده توسعه فعالیت های مشترک در جهت تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بین آموزش و پرورش و بهزیستی استان ارتقاء می یابد

همکاری بین آموزش و پرورش و بهزیستی استان ارتقاء می یابد