مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-17سياسي

استاندار گیلان: دلائل عدم توزیع به موقع نان در آستانه اشرفیه بررسی شود


استاندار گیلان در جلسه بررسی مشکلات حوزه آرد و نان، مسوولان را مکلف کرد در مدت زمان یک هفته دلایل عدم مناسب توزیع نان در شهرستان آستانه اشرفیه را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و موضوعات شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف باید به طور جهادی عمل شود، اظهار کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور توجه به کار جهادی و رفع دغدغه مردم در حوزه های مختلف از جمله مسائل عمرانی، اقتصادی و زیست محیطی است.

  وی با اشاره به وجود مفاخر بسیار در شهرستان آستانه اشرفیه در حوزه های مختلف گفت: در این شهرستان مفاخری همچون آیت الله وحید، امینیان ضیایی، دکتر محمد معین و دشستانی ها است که باید هرکدام را برای نسل جدید به خوبی معرفی کنیم.

  استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده بهینه از وجود پربرکت حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) در راستای جذب گردشگر بیان کرد: وجود حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف بر فضای دینی و مذهبی این شهر تاثیر مهمی گذاشته و در همین راستا با سفیر عراق در ایران صحبت هایی انجام شد تا زائرین عراقی حرم امام رضا (ع) به شهرستان آستانه اشرفیه هم سفر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: دلائل عدم توزیع به موقع نان در آستانه اشرفیه بررسی شود

استاندار گیلان: دلائل عدم توزیع به موقع نان در آستانه اشرفیه بررسی شود