مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-12ورزشي

قهرمان اسکیت جهان: بعد از 12 سال مزد زحماتم را گرفتم


دارنده مدال طلا مسابقات جهانی اسکیت در رشته فری استایل گفت: خوشحالم که امسال بعد از 12 سال کار حرفه ای به 4 مدال طلای جهانی و آسیایی دست پیدا کردم و زحمات مربی ام بعد از این همه سال جواب داد.

- رضا لسانی در گفت وگو با ایسنا، پس از کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی جهانی اسکیت فری استایل در بخش اسپیداسلالوم، اظهار کرد: برای کسب مدال طلا این مسابقات و رقابت های قهرمانی آسیا (که دو هفته پیش در چین برگزار شد) سختی های زیادی کشیدم و یقین داشتم که در هر دو رویداد به مدال طلای فری استایل دست پیدا می کنم.

البته تمام حریفانم در قهرمانی جهان، در مسابقات آسیایی نیز شرکت کرده بودند و شناخت کافی نسبت به آن ها داشتم.

البته سطح مسابقات جهانی کاملا متفاوت از آسیایی بود و کسی می توانست سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهد که با آمادگی روانی بالایی در مسابقات حضور پیدا می کرد.

نمی دانم چرا در بازی های آسیایی استرس گرفتم! وی در پاسخ به این پرسش که چرا در بازی های آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال طلا نشدید؟ گفت: قبل از شرکت در بازی های آسیایی در دو تورنمنت کاپ آزاد جهانی ایتالیا و فرانسه در رشته فری استایل شرکت کرده بودم که در هر دو تورنمنت موفق به کسب مدال طلا شدم و برای شرکت در بازی های آسیایی در اوج آمادگی بودم اما نمی دانم چرا در جریان بازی های آسیایی دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان اسکیت جهان: بعد از 12 سال مزد زحماتم را گرفتم

قهرمان اسکیت جهان: بعد از 12 سال مزد زحماتم را گرفتم