مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-28اقتصادي

زنگ خطر تعطیلی بزرگترین کارخانه لبنیاتی جنوب کشور


در سالی که به نام رفع موانع تولید نامگذاری شده است، کارخانه لبنیاتی سنتی قنبرزاده لارستان با داشتن چهارده شعبه فعال در کشور و حوزه خلیج فارس که برای بیش از 200 نفر اشتغال ایجاد کرده است به دلیل مانع تراشی ها در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، کارخانه لبنیاتی قنبرزاده از کارخانه های بزرگ و مطرح در حوزه لبنیات است که  نه تنها در ایران بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز طرفداران زیادی دارد.

این کارخانه 5100 مترمربع مساحت و 2400 متر زیربنا دارد که از سال 93 افتتاح شده است اما سابقه 35 ساله ای در بخش محصولات لبنی سنتی دارد .

کارخانه لبنیاتی قنبر زاده با داشتن چهارده شعبه در کشور برای 67 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است و 14 شعبه در بندعباس، شیراز، کرمان، سیرجان، رفسنجان، قشم، کیش، بستک، لامرد، عسلویه، پارسیان، بندرلنگه، بوشهر و نمایندگی امارات، به علاوه لار  که به تنهایی 5 نمایندگی در شهر جدید و شهر قدیم با آرم و محصولات قنبرزاده دارد.

محصولات این کارخانه شامل دوغ (با سه طعم نعنا، نعنا موسیر و ساده)، ماست چکیده، ماست موسیر، پنیر خامه ای، پنیر پیتزا، کشک، پنیر و تمام محصولات لبنی می شود و قرار است به زودی تولید کره هم به آن اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر تعطیلی بزرگترین کارخانه لبنیاتی جنوب کشور

زنگ خطر تعطیلی بزرگترین کارخانه لبنیاتی جنوب کشور