مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-01اقتصادي

استاندار کرمان خواستار افزایش اختیارات برای رفع مشکل تولیدکنندگان شد


دستگاه قضایی در استان کرمان کمک زیادی برای رفع موانع تولید به ما می کنند، اما برخی از موارد در داخل استان حل شدنی نیست و نیاز به اختیارات بیشتر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در دیدار رییس قوه قضاییه با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اظهار داشت: استان کرمان با بیش از سه میلیون جمعیت دارای ظرفیت های متنوعی در حوزه های مختلف ازجمله صنعتی، معدنی، کشاورزی است.

وی بیان کرد: بخش عمده صنعت استان کرمان هم معدن پایه است، هرچند هنوز ظرفیت مورد نظر شکل نگرفته در شراطی که 35 درصد اشتغال استان در حوزه معدن است.

استاندار کرمان از کشاورزی و گردشگری به عنوان دیگر ظرفیت های استان کرمان نام برد و ابراز داشت: توسعه نامتوازن در استان کرمان شکل گرفته که یکی از مشکلات ماست.

فداکار با اشاره به اینکه خودروسازی هم در شرق استان کرمان فعال است، اضافه کرد: عمده صنایع بزرگ در شمال استان کرمان شکل گرفت است در حالی که تنوع معادن در جنوب استان بیشتر، اما حجم معادن کمتر است.

وی عنوان کرد: با وجود 42 ماده معدنی و با ذخایر منحصر به فرد می تواند زمینه کار بیشتری در استان کرمان باشد.

استاندار کرمان افزود: دستگاه قضایی در استان کرمان کمک زیادی برای رفع موانع تولید به ما می کنند، اما برخی از موارد در داخل استان حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان خواستار افزایش اختیارات برای رفع مشکل تولیدکنندگان شد

استاندار کرمان خواستار افزایش اختیارات برای رفع مشکل تولیدکنندگان شد