مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-01سياسي

آغاز رویداد موسیقایی در سراسر مازندران


مسوول مرکز موسیقی و سرود حوزه هنری مازندران، از آغاز رویداد موسیقایی در سراسر استان در راستای استعدادیابی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تفاهم نامه همکاری تشکیل گروه های حرفه ای سرود در شهرهای مختلف مازندران با رویکرد تربیتی و تولیدی، به امضای مسوولان حوزه هنری مازندران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رسید.

حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشستی مشترک، تفاهم نامه همکاری تشکیل گروه های تخصصی سرود و کُر در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری را امضا کردند.

یاسر یمینی مسوول مرکز موسیقی و سرود حوزه هنری مازندران با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های مهم این مرکز تشکیل گروه های مهارت آموخته سرود و همخوانان کُر در شهرهای مختلف استان است.

وی افزود: از آنجا که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جهت داشتن مراکز شهرستانی و حضور گروه سنی مستعد (کودک و نوجوان) ظرفیت خوبی به حساب می آید، ما بر آن شدیم پس از طراحی یک برنامه منسجم، همکاری یاد شده را با این مرکز عملی کنیم.

مسوول مرکز موسیقی و سرود حوزه هنری مازندران افزود: این تفاهم نامه در زمینه استعداد یابی، تشکیل گروه های سرود و کُر، تولید آثار موسیقایی، اجرای برنامه های متعدد در سراسر استان و در ادامه برگزاری رویدادها و مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد موسیقایی در سراسر مازندران

آغاز رویداد موسیقایی در سراسر مازندران