مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-20سياسي

توزیع 50 سری جهیزیه و بسته های معیشتی در نایین


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی توزیع 50 سری جهیزیه با همکاری خیران و عنایت سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان انجام و به افراد شناسایی شده اهدا می شود.

- ایسنا/اصفهان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی توزیع 50 سری جهیزیه با همکاری خیران و عنایت سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان انجام و به افراد شناسایی شده اهدا می شود.

سرهنگ مسعود اکبری، شامگاه(یکشنبه، 28 آبان) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: در سطح رده های بسیج و در تمام شهرستان نایین، بیش از 230 عنوان برنامه در طول هفته بسیج با همکاری رده های بسیج و دستگاه های اداری اجرا خواهد شد که روز گذشته با برگزاری تجمع حمایت از کودکان غزه و شکل گیری یک بسیج عمومی، کلید آغاز برنامه های هفته بسیج در نایین زده شد.

وی با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان نایین به صورت روزشمار، ادامه داد: در اولین روز از هفته بسیج، توزیع 50 سری جهیزیه و بسته های معیشتی به همت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی میان افراد شناسایی شده توزیع شد.

همچنین بالغ بر دو هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان می رسد که امسال کار بزرگی در بحث توزیع بسته های معیشتی انجام می شود که در گذشته این مهم در یک مرحله و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 سری جهیزیه و بسته های معیشتی در نایین

توزیع 50 سری جهیزیه و بسته های معیشتی در نایین