مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-24اقتصادي

پیش بینی ثبات نسبی نرخ ارز تا پایان سال


معاون ارزی پیشین بانک مرکزی با پیش بینی ثبات نسبی نرخ ارز تا پایان سال، گفت: همواره اتفاقات سیاسی موجب بروز نوسانات ارزی می شود که این مساله به تازگی نیز برای چند روز باعث افزایش قیمت ارز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از رسانه بانک مرکزی، سیدکمال سیدعلی،  در واکنش به نوسانات ارزی در هفته های گذشته و بازگشت دوباره قیمت دلار به محدوده قیمت 50 هزار تومان، اظهار داشت: دلایل مختلفی در نوسان بازار ارز وجود دارد که یکی از مهمترین آن، اخبار و اتفاقات سیاسی در منطقه و جهان است.

این مورد، مصادیق زیادی در طول سال های گذشته داشته که به طور مثال می توان به تصمیمات دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا و یا حضور بایدن در راس امور این کشور اشاره کرد.

وی به اتفاقات هفته های گذشته نیز اشاره کرد و گفت: این بار نیز با توجه به درگیری در سرزمین های اشغالی و به دنبال آن انتشار اخبار سیاسی از این اتفاقات، شاهد آن بودیم که دوباره قیمت دلار افزایش یافت.

هر چند که در این خصوص نباید از سوء استفاده سفته بازان و دلالان بازار ارز نیز به سادگی گذشت.

این افراد بلافاصله بعد از درگیری در منطقه فرصت را مغتنم شمرده و با ایجاد موج و هیجانات کاذب در بازار باعث شدند دلار برای چند روز با افزایش قیمت مواجه شود که خوشبختانه طبق پیش بینی ها قیمت ارز با روند کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبات نسبی نرخ ارز تا پایان سال

پیش بینی ثبات نسبی نرخ ارز تا پایان سال