مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-24بين الملل

خانه احزاب ایران: سازمان ملل در مقابل کودک کشی رژیم صهیونیستی بایستد


رییس خانه احزاب ایران در نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل خواستار مقابله این نهاد بین المللی با کودک کشی رژیم اشغالگر اسراییل در سرزمین فلسطین اشغالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، قدرت علی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران در نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل خواستار مقابله این نهاد بین المللی با کودک کشی رژیم اشغالگر اسراییل در سرزمین فلسطین اشغالی شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل می باشد: جناب آقای آنتونیو گوترش دبیرکل محترم سازمان ملل متحد عالیجناب با سلام و احترام، با تاثر عمیق، ابتدا ارتکاب تجاوزات و جنایات و نسل کشی در قرن بیست و یکم به شدت محکوم و ابراز نگرانی احزاب ایران را از این حرکت دردمنشانه اخیر رژیم اشغالگر اسراییل در سرزمین فلسطین اشغالی اعلام می نمایم.

آقای دبیرکل بیش از هفتاد سال است که یک ملت کهن از حق تعیین سرنوشت و حقوق بنیادین بشری خود محروم شده و سرزمین و خانه اجدادی آنان اشغال گردیده است شما باید در مقابل کودک کشی اسراییلی ها باستید.

در طی هفت دهه گذشته رژیم اشغالگر اسراییل بدون توجه به قوانین بین الملل، از جمله حقوق ملل بشر دوستانه و حقوق بشر با بهره مندی کامل از حمایت همه جانبه آمریکا و غرب در سکوت جمعی از کشورها، شنیع ترین جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و جنایت نسل کشی را علیه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه احزاب ایران: سازمان ملل در مقابل کودک کشی رژیم صهیونیستی بایستد

خانه احزاب ایران: سازمان ملل در مقابل کودک کشی رژیم صهیونیستی بایستد