مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-04سياسي

مخبر پیش از عزیمت به چین: برای رفع موانع همکاری های سند 25 ساله تلاش می کنیم


معاون اول رییس جمهور پیش از عزیمت به چین، با اشاره به سند راهبردی 25 ساله میان ایران و چین، گفت: فاصله زیادی با اهداف مندرج در این سند داریم و امیدوارم این سفر بتواند گامی در جهت رفع موانع و تحقق برخی اهداف در مناسبات اقتصادی تهران- پکن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برای شرکت و سخنرانی در ششمین اکسپو بین المللی واردات چین و توسعه روابط اقتصادی با پکن تهران را به مقصد شانگهای ترک کرد.

معاون اول رییس جمهور پیش از عزیمت به چین در گفت وگو با خبرنگاران روابط ایران و چین را روابطی مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: در این سفر به دعوت رسمی مقامات پکن در نمایشگاه بزرگ واردات این کشور شرکت خواهیم کرد و مذاکراتی نیز برای رفع موانع پیش روی توسعه مناسبات انجام خواهیم داد.

مخبر با اشاره به سند راهبردی 25 ساله میان ایران و چین افزود: فاصله زیادی با اهداف مندرج در این سند داریم و امیدوارم این سفر بتواند گامی در جهت رفع موانع و تحقق برخی اهداف در مناسبات اقتصادی تهران- پکن باشد.

وی با اشاره به حضور فعالان اقتصادی و شرکت های ایرانی در نمایشگاه واردات چین، اظهار کرد: در این نمایشگاه از غرفه های ایرانی بازدید خواهیم کرد و نخست وزیر چین نیز از غرفه های ایرانی و محصولات و تولیدات کشورمان بازدید به عمل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر پیش از عزیمت به چین: برای رفع موانع همکاری های سند 25 ساله تلاش می کنیم

مخبر پیش از عزیمت به چین: برای رفع موانع همکاری های سند 25 ساله تلاش می کنیم