مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:002023-10-30بين الملل

11 کشته در تیراندازی های مرگبار همزمان با جشن هالووین در آمریکا


موجی از تیراندازی های مرگبار در سراسر آمریکا در جشن های مخصوص هالووین به کشته شدن دست کم 11 آمریکایی و زخمی شدن ده ها تن دیگر انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سلسله تیراندازی هایی که در فاصله جمعه تا یکشنبه گذشته در مهمانی های هالووینی در شهرهای سراسر آمریکا به وقوع پیوست به کشته شدن دست کم 11 تن و زخمی شدن بیش از 70 تن دیگر انجامید.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، طبق آماری که از سوی نیروهای پلیس چند ایالت آمریکا اعلام شد، این کشته ها شامل دو تن در شهر تامپا در ایالت فلوریدا، سه تن در شهر تگزارکانا در ایالت تگزاس و همچنین دو کشته در هر یک از سه شهر دوج سیتی ایالت کانزاس، سن آنتونیوی ایالت تگزاس و منزفیلد ایالت اوهایو هستند.

 این تیراندازی ها در جریان نزاع هایی که حین جشن های برگزار شده به مناسبت هالووین در گرفتند اتفاق افتادند.

تیراندازی روز یکشنبه در محله ایبور سیتی شهر تامپا بعد از تعطیل شدن فروشگاه ها و بیرون ریختن ده ها تن از افراد دارای لباس ها و گریم های هالووین و نزاع پیدا کردن آنها اتفاق افتاد.

این سری تیراندازی های جدید در حالی رخ دادند که هفته گذشته در یکی از مرگبار ترین تیراندازی های سال جاری در آمریکا، دست کم 22 نفر به دست مرد مسلحی در شهر لوییستون ایالت مین کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کشته در تیراندازی های مرگبار همزمان با جشن هالووین در آمریکا

11 کشته در تیراندازی های مرگبار همزمان با جشن هالووین در آمریکا