مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-19سياسي

مازندران پایلوت اجرای مدیریت هوشمند در کشور


استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران پایلوت اجرای مدیریت هوشمند در کشور است، گفت: دانشگاه می تواند در استانی که همه فعالیت آن در دایره هوشمندسازی ایجاد می شود نقش منحصر به فردی داشته باشد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران پایلوت اجرای مدیریت هوشمند در کشور است، گفت: دانشگاه می تواند در استانی که همه فعالیت آن در دایره هوشمندسازی ایجاد می شود نقش منحصر به فردی داشته باشد.

از این رو پروژه های بیشتری در اختیار دانشگاه قرار خواهیم داد.

سیدمحمود حسینی پور امروز، 28 آبان در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بینوکاپ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای مظَلوم غزه و تبریک میلاد سراسر نور حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: یکی از شاخص های توسعه، نوآوری در موضوع کسب و کار است که در این جشنواره به آن پرداخته شده است.

استاندار مازندران با گرامیداشت مقام ارزنده مرحوم نوشیروانی که با تاسیس این دانشگاه سبب ارتقاء سطح علمی نسل جوان شده است، یادآور شد: باید نسبت به جاری سازی نوآوری در سیاست گذاری های عمومی اقدام شود.

وی نوآوری را درک جدید از یک ایده و عمل برشمرد و گفت: نوآوری عملی ساختن یک ایده در یک سازمان بوده تا بتوان آن را به محصول یا خدمت جدید ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پایلوت اجرای مدیریت هوشمند در کشور

مازندران پایلوت اجرای مدیریت هوشمند در کشور