مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-25حوادث

داروهای غیرمجاز میلیاردی در اردبیل کشف شد


فرمانده فراجای استان از کشف داروهای غیرمجاز به ارزش میلیاردها تومان در اردبیل خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل سردار جواد تقوی از کشف 271 هزار و 565 عدد انواع داروی غیرمجاز به ارزش بالغ بر 50 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

وی با اشاره به هماهنگی قضایی در این رابطه افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه 271 هزار و 565 عدد انواع داروی غیرمجاز و فاقد مجور بهداشتی به همراه دستگاه های تهیه و تولید کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده یک نفر که با استفاده از لیبل و برند شرکت های معتبر قصد توزیع و فروش داروها در اقصاء نقاط کشور را داشت؛ دستگیر شد.

تقوی با اشاره به پلمب کارگاه با دستور مرجع قضایی تصریح کرد: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان بالغ بر 50 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با هرگونه فعالیت های مجرمانه که امنیت و سلامت فردی و اجتماعی را به مخاطره بیاندازد برخورد و از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه از طریق تماس با تلفن 110 موضوع را به پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای غیرمجاز میلیاردی در اردبیل کشف شد

داروهای غیرمجاز میلیاردی در اردبیل کشف شد