مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-11اقتصادي

برخورد سختگیرانه با انشعاب های غیرمجاز آب در البرز


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: کارزار جهادی قطع انشعاب های غیر مجاز آب در استان البرز با هدف بازگرداندن چهار درصد از منابع آب شرب به شبکه توزیع آغاز شد.

- ایسنا/البرز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: کارزار جهادی قطع انشعاب های غیر مجاز آب در استان البرز با هدف بازگرداندن چهار درصد از منابع آب شرب به شبکه توزیع آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز شنبه، 20 آبان در جلسه ای با مجموعه مدیران و کارکنان معاونت خدمات مشترکین و درآمد این شرکت با اعلام این خبر افزود: در حالی که تولید و توزیع آب شرب با هزینه های گزافی به دست مردم می رسد، عده ای با تخلف در ساخت و ساز و نصب انشعابات غیرمجاز آب از پرداخت هزینه های آن سر باز می زنند و حقوق سایر مردم را تضییع می کنند.

وی از مدیران آبفای شهرها و مناطق تابعه خواست در برخورد قانونی با انشعاب های غیر مجاز سختگیرانه و با انسجام بیشتری عمل کنند.

وی در این نشست به مواردی همچون راه اندازی سیستم نرم افزار هوشمند خدمات مشترکین و قابلیت ارتباط محوری آن، جدیت در قرائت کنتور همه مشترکان و افزایش کارایی و اثر بخشی کارکنان به روش فرهنگسازی کار محور، اشاره کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سختگیرانه با انشعاب های غیرمجاز آب در البرز

برخورد سختگیرانه با انشعاب های غیرمجاز آب در البرز