مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-25حوادث

کشف 3 محموله بزرگ موادمخدر توسط نیروهای انتظامی کرمان


طی چند روز گذشته محموله 3 تن و 710 گرمی مرفین، محموله یک تن و 500 کیلو گرمی تریاک و محموله 18 کیلویی شیشه، مرفین و هرویین توسط نیروهای انتظامی استان کرمان کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار ناصر فرشید صبح امروز در آیین آغاز برگزاری بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اظهار داشت: همکارانم در نیروی انتظامی استان کرمان تعامل بسیار خوبی در ماموریت ها دارند.

وی بیان داشت: ماموریت های پلیس متعدد است و به فرموده مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی تنها سازمانی ست که بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: تعامل بسیار خوبی در مجموعه های مختلف استان کرمان ازجمله اعضای شورای تامین وجود دارد و روحیه همراهی، تعاملی، خیرخواهی و حمایت ها را در ماموریت ها داریم و قدردان این امر هستیم.

فرشید ابراز داشت: امیدواریم به عنوان یک سرباز بتوانیم، سرباز خوب ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم و در اجرای ماموریت ها با توجه به مسؤولیت مان اعلام کرده ایم، خدمتگذار مردم هستیم و جان مان در کف دست مان است.

وی تصریح کرد: 52 شهید انتظامی در سال جاری برای امنیت و آرامش مردم جان شان را فدا کرده اند و در چند روز گذشته محموله 3 تن و 710 گرمی مرفین را کشف کردیم که در سال های اخیر بی نظیر بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 محموله بزرگ موادمخدر توسط نیروهای انتظامی کرمان

کشف 3 محموله بزرگ موادمخدر توسط نیروهای انتظامی کرمان