مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-14اقتصادي

برگزاری بیش از 50 انتخابات اتحادیه های صنفی در آذربایجان غربی


امسال در استان بیش از 50 مورد انتخابات اتحادیه های صنفی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرتیپی مدیرکل صمت آذربایجان غربی اظهار داشت: نزدیک 17 درصد اقتصاد در دست اصناف و اتحادیه های صنفی است و در طی 2 سال گذشته در سطح استان نزدیک به 41 هزار و نهصد و چهل و سه پروانه صنفی صادر شده است بطوریکه اشتغال قابل توجهی هم از بابت همین پروانه های صنفی در آذربایجان غربی ایجاد شده است.

  وی افزود: از مجموع 138 هزار و هشتصد و پنج پروانه صنفی صادره کل استان نزدیک به 30 درصد پروانه های صنفی طی دوسال اخیر صادر شده که نشان دهنده پویایی و حرکت خوب اقتصادی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی هستند که در استان نقش آفرینند.

مدیرکل صمت آذربایجان غربی ادامه داد: اصناف و اتحادیه ها در ایران خالص ترین بخش خصوصی است که از یک ضابطه باقاعده بنام قانون نظام صنفی برخوردارند و دارای انسجام خوبی بوده و نقش این قشر در موضوع مسئولیت های اجتماعی بسیار بینظیر و چشمگیر میباشد.

سرتیپی گفت: طرح موضوع اختصاص تسهیلات برای واحد های صنفی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با عنایت به اینکه این کارگروه مختص حل مسائل و مشکلات واحد های تولیدی است، نشان از اهمیت ویژه تیم اقتصادی استان به فعالین شاغل در حوزه اصناف میباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 50 انتخابات اتحادیه های صنفی در آذربایجان غربی

برگزاری بیش از 50 انتخابات اتحادیه های صنفی در آذربایجان غربی