مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-19سياسي

خاطره خواندنی پرستار نمونه کشور از دوران کرونا


پرستار قزوینی که به عنوان پرستار نمونه کشور معرفی شده است در گفت و گو با خبرنگار فارس به روایت خاطره ای از دوره شیوع کرونا پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) در تقویم ایران اسلامی با عنوان روز پرستار نامگذاری شده است تا فرصتی باشد برای قدردانی از زحمات این قشر خدوم و دلسوز که به صورت شبانه روزی در راستای التیام رنج بیماران تلاش می کنند.

روز پرستار بهانه ای شد تا سراغ یکی از اعضای پرتلاش جامعه پرستاری رفته و با وی به گفتگو بنشینیم.

مهدی نجفی از پرستاران نمونه کشوری استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین، با تبریک سالروز میلاد پر از نور و پرستاره کربلا و اسوه صبر و استقامت زینب کبری(س) بیان کرد: حدود 15 سالی است که در عرصه خدمت رسانی به همشهریانم فعالیت می کنم و هم اکنون در بخش ای سی یو یک بیمارستان ولایت مشغول به کار هستم.

پرستاری علم و هنر مراقبت از بیمار است وی با تاکید براینکه پرستاری علم و هنر مراقبت از بیمار است، انگیزه خود از ورود به این عرصه را خدمت رسانی به نیازمندترین افراد جامعه عنوان کرد.

به گفته نجفی، یک پرستار خوب باید در گام نخست علاقمند و عاشق حرفه پرستاری بوده همچنین صبور باشد و در کنار افزایش و بروزسانی علم خود، مهارت کاری خود را هم ارتقا بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره خواندنی پرستار نمونه کشور از دوران کرونا

خاطره خواندنی پرستار نمونه کشور از دوران کرونا