مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-21بين الملل

آمریکا نقض بین المللی از سوی تل آویو در غزه را انکار می کند


معاون مشاور امنیت ملی دولت بایدن در پاسخ به سوال مجری برنامه تلوزیونی در آمریکا در مورد جنایت های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و نقض قوانین بین المللی از سوی این رژیم سکوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان فاینر معاون مشاور امنیت ملی دولت بایدن با شرکت در یک برنامه تلوزیونی از پاسخ دادن به این سوال مجری برنامه که آیا رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان های غزه جهت از بین بردن نیروهای حماس قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و مرتکب جنایت می شود یا خیر طفره رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهاف پست ، از فاینر در جریان یک مصاحبه تلوزیونی با شبکه ان بی سی نیوز خواسته شد تا به اظهارات شیخ محمد عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر قطر مبنی بر اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان سفای غزه یک جنایت بود پاسخ دهد.

با این حال، فاینر به جای پاسخ به سوال مجری برنامه تنها به این جواب بسنده کرد: الشفا بزرگ ترین بیمارستان غزه است که چندین غیرنظامی در طول جنگ به آن پناه بردند و از همه آنها باید محافظت شود.

این در حالی است که صدها بیمار از جمله 31 نوزاد نارس تحت تاثیر حملات گسترده اسراییل به الشفا مجبور به تخلیه بیمارستان شدند.

رسانه های دولتی مصر نیز از انتقال 28 تن از این نوزادان به داخل بیمارستان های این کشور خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نقض بین المللی از سوی تل آویو در غزه را انکار می کند

آمریکا نقض بین المللی از سوی تل آویو در غزه را انکار می کند