مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-30فرهنگي

پویش خیابانی «هنر راویان غزه» برگزار می شود


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص پویش خیابانی «هنر راویان غزه» گفت: بهترین های نقاشی کشور روزهای 13، 14 و 15 آبان ماه در قالب راویان غزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از کرمانشاه، پوریا جلالی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: این روزها، روزهای حساس و تعیین کننده است.

وی افزود: از طرفی حماسه خلق شده توسط جبهه مقاومت را همه دیدیم و با تمام توان به او بالیدیم، از طرفی قصه پردرد مردم مظلوم غزه توسط شقی ترین افراد ممکن و جنایت کارترین افراد روزگار دارند شهید می شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در فلسطین دارد نسل کشی صورت می گیرد و این باعث می شود هر انسان آزاده ای عکس العمل نشان بدهد و اگر کسی فارغ از هر دین و ادیانی این تصاویر را ببیند و نتواند عکس العملی نشان بدهد واژه انسان رو نمی شود به او داد.

جلالی بیان کرد: ما به عنوان متولیان فرهنگ و هنر شهر کاری که باید انجام دهیم ان شاءالله باهم همراه شویم تا اتفاقات مبارکی در این زمین رقم بخورد.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله) در این زمینه می فرمایند: اندیشه های نظام را با زبان هنر بیان کنید یا در جای دیگر فرمودند: هر اندیشه که در قالب هنر باشد ماندنی است و ما احساس وظیفه و دین کردیم و به این نتیجه رسیدیم اتفاقی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش خیابانی «هنر راویان غزه» برگزار می شود

پویش خیابانی «هنر راویان غزه» برگزار می شود