مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-09سياسي

همت سپاه خراسان جنوبی بر اتمام پروژه های ناتمام


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: برنامه این است که در سه ماه ابتدای سال آینده هیچ پروژه ای که بالغ بر 16 سال قدمت دارد نیمه کاره نداشته باشیم و همه تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر یادبود سردار شهید غلام عباس کمیلی  افین و اختتامیه سومین نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های بسیج سپاه انصارالرضا (ع) استان اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر بهانه ای است که گرد هم آییم و عملکرد یک ساله گذشته خودمان را بررسی کنیم آیا بر اساس اهداف و برنامه ها توانستیم حرکت کنیم و اهداف محقق شده است؟  وی عنوان کرد: بعد از ارزیابی عملکردها به آسیب ها اشکالات و نواقصی خواهیم رسید و سرفصلی خواهد بود برای اینکه برای سال آینده بتوانیم اشکالات را برطرف کنیم هدف اصلی این است.

همچنین به طور قطع  پیشرفت ها و تلاش ها حاصل زحمات عزیزانی است که در حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی  موفق شدند دستاوردهای خوبی داشته باشند و در عرصه های مختلف موفقیت های خوبی توانستند کسب کنند.

  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: خداوند به ما توفیق داده است که در این برهه از زمان در لباس سبز پاسداری با این عنوان از اسلام، کشور و مسلمین دفاع کنیم و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت سپاه خراسان جنوبی بر اتمام پروژه های ناتمام

همت سپاه خراسان جنوبی بر اتمام پروژه های ناتمام