مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-31اقتصادي

ساخت و سازهای قانون مند شهری در گرو تجدیدنظر در طرح تفصیلی شهر است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ساخت و سازهای قانون مند شهری در گرو تجدیدنظر در طرح تفصیلی شهر با رویکرد توجه مضاعف به ارتقای میزان تراکم در نمای مناطق شهری با رعایت اصول شهرسازی و افزایش توان نظارتی ساز و کارهای مدیریت شهری میسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جهانگیر جوانمرد امروز، در جلسه بررسی راهکارهای پیشگیرانه در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر اردبیل که در دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پیچیدگی و  توسعه فضای شهری و تراکم جمعیتی، تحولات و رویدادهایی نوین هم چون؛ مهندسی معابر، ترافیک، بناهای چند طبقه، فضای سبز، محیط های بهداشتی، رفاهی، بازار و .

راپدید آورده است.

وی افزود: از این رو است که برنامه ریزی و پیش بینی ساخت و سازها و نیز دسترسی به امکانات شهری و کیفیت تعامل شهروندان در فضاهای شهری، دغدغه ای جدید در دنیای مدرن امروزی به شمار می رود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: نظام شهرنشینی و روند سریع آن، مهاجرت گسترده به شهرها و پیدایش حاشیه نشینی، بیکاری، فقر و توسعه نامتوازن شهری، ساخت و سازهای غیر مجاز را موجب شده است که خود خاستگاه آسیب های متعدد اجتماعی و گسترش انواع بحران های اقتصادی و فرهنگی آشکار و  پنهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای قانون مند شهری در گرو تجدیدنظر در طرح تفصیلی شهر است

ساخت و سازهای قانون مند شهری در گرو تجدیدنظر در طرح تفصیلی شهر است