مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-02اجتماعي

ساماندهی 1000 دستگاه سرویس مدارس در همدان


مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان از ساماندهی یک هزار دستگاه سرویس مدارس خبر داد و گفت: کمبودی نداریم.

- محمود حضرتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ساماندهی سرویس مدارس اظهار کرد: طبق قانون 6 شرکت در حوزه سرویس مدارس به اداره کل آموزش و پرورش معرفی کردیم تا از این طریق جابه جایی دانش آموزان صورت گیرد.

وی بیان کرد: اداره آموزش و پرورش باید این شرکت ها را به مدارس معرفی کند و اولیایی که برای فرزندان خود به سرویس مدارسی نیاز دارند از طریق این شرکت ها، خودروهایی را تامین کنند.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به یک هزار دستگاه سرویس مدارس یعنی 25 دستگاه مینی بوس و بقیه سواری، شخصی و تاکسی را ساماندهی کرده ایم گفت: این خودروها برچسب سرویس مدارس دریافت کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت 18 اکیپ بازرسی سرویس مدارس از سوی معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان خاطرنشان کرد: گشت مشترکی را چندین بار با اداره تعزیرات حکومتی و صمت برگزار کرده ایم و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس وجود دارد.

حضرتی با بیان اینکه در این بازرسی ها داشتن برچسب، رعایت قیمت ابلاغی و قرادادی کنترل می شود افزود: طبق بازرسی ها تعدادی از رانندگان سرویس مدارس به هیات انضباطی معرفی شدند و تقریبا 45 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 1000 دستگاه سرویس مدارس در همدان

ساماندهی 1000 دستگاه سرویس مدارس در همدان