مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-14سياسي

مساجد را کانون پویای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی کنیم


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و جوانان با انگیزه و فرهیخته می تواند مساجد را به مراکزی پویا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی تبدیل کند.

- مرتضی انقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، تحول و پیشرفت در مساجد ایجاد خواهد شد و با برنامه ریزی صحیح برای مساجد و استفاده از ابزارها و تکنولوژی جدید برای پیشرفت آن؛ مساجد جایگاه واقعی خود را به عنوان پایگاه اصلی حرکت تبلیغی و فرهنگی پیدا خواهند کرد.

وی افزود: به همین منظور باید این نکته را مد نظر قرار داد تا از اشتیاق جوانان و دانشجویان به شناخت مفاهیم و معارف اسلامی نهایت استفاده را برد و از ابزارهای تسهیل کننده، مثل رایانه ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری که در اختیار است بهره گیری کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با تأکید بر استفاده از رایانه ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب این در این خصوص می فرمایند: این ابزار قابلیت دارد که عقاید، افکار و سخنان حق را به هزاران مستمعی که گاه ناشناس هستند رساند و این فرصت فوق العاده ای است که نباید تضییع شود؛ در غیر این صورت همه باید در پیشگاه الهی پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد را کانون پویای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی کنیم

مساجد را کانون پویای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی کنیم