مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-10فرهنگي

نمایشی که روایتگر امید است


» که یکی از اجراهای راه یافته بخش خیابانی به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان است، به معضلات اجتماعی قشر جوان اشاره دارد.

- ایسنا/اصفهان نمایش 0- که یکی از اجراهای راه یافته بخش خیابانی به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان است، به معضلات اجتماعی قشر جوان اشاره دارد.

نجمه مهرابی درباره این نمایش به ایسنا گفت: 0 - یک داستان اجتماعی درباره مشکلات جوانان و از جمله دختری است که بیماری کلیوی و مشکلات مالی و خانوادگی داشته و به پیوند کلیه نیاز دارد.

او هنگامی که نمی تواند کلیه مناسب گروه خونی O - را برای پیوند پیدا کند، تصمیم به خودکشی می گیرد اما سربازی از راه رسیده و او را از این تصمیم منصرف می کند.

نویسنده و کارگردان نمایش O- با بیان اینکه ژانر این نمایش کمدی دراماتیک است، در خصوص انتخاب بازیگر افزود: زمانی که من متن این نمایش را نوشتم، با تحقیقات خود از میان بازیگران خیابانی اصفهان که قابلیت بازی در این نمایش را داشتند، به این نتیجه رسیدم که محمد رادمهر گزینه خوبی برای بازی در این نمایش است.

مهرابی با بیان اینکه این نمایش مناسب مخاطب جوان بوده و آنها می توانند با آن همزادپنداری کنند و حتی نسل میان سال هم قطعاً با این مشکلات مواجه شده و کنار آمده اند، ادامه داد: موضوع این نمایش یک دغدغه کاملاً اجتماعی و در خصوص جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشی که روایتگر امید است

نمایشی که روایتگر امید است