مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-26سياسي

ارتش با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است


جانشین لشگر 77 ثامن الائمه(ع) خراسان گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین لشگر 77 ثامن الائمه(ع) خراسان گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است.

امیر محمدباقر فدایی 4 آبان در آیین نام گذاری یکی از میادین کاشمر به نام شهدای ارتش، افزود: لشگر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) خراسان 5367 شهید را در راه حفظ استقلال و آبادی این کشور تقدیم کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشگر پیروز 77 ثامن الائمه اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان نام گذاری های بیشتری را در بلوارها و خیابان های اصلی شهرهای مختلف به نام شهدای ارتش و لشکر 77 داشته باشیم.

جانشین لشگر 77 ثامن الائمه(ع) خراسان ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، عنوان کرد: در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود و رزمندگان اسلام و مقاومت درس خوبی به همه این جنایتکاران خواهند داد.

وی تصریح کرد: هرچه جنایت کنند اما بازهم نخواهند توانست جبران سیلی محکمی که از مقاومت اسلامی و فرزندان اسلامی در فلسطین خورده اند را جبران کنند.

امیر فدایی با تقدیر از تمامی خانواده های شهدا و ایثارگران، گفت: ما مدیون خون شهدا، ایثارگران و خانواده هایشان هستیم و تا وقتی سرباز ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است

ارتش با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است