مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-16ورزشي

قهرمان آسیا در آرزوی مدال المپیک


قهرمان پرافتخار آذربایجان شرقی در رشته تنیس روی میز گفت: آرزو دارم روزی به المپیک راه یافته و در این مسابقات به مدال دست یابم.

- فراز شکیبا در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد اینکه چطور به رشته تنیس روی میزعلاقمند شد، اظهار داشت: پدرم از پینگ پنگ بازان آذرشهر بود و یک روز در تمرینات پدرم حضور یافته و از بازی خوبش به وجد آمده و علاقمند به این رشته شدم و از آنجا تصمیم گرفتم که راه پدرم را رفته و این رشته را انتخاب کردم.

وی گفت: وقتی برای اولین بار در مسابقات نونهالان کشور به عنوان قهرمانی دست یافتم لپه حاج احمد آذرشهر کلیه هزینه های من را تقبل کرده و در مسابقات مختلفی شرکت کرده و قهرمان شدم که می توانم به قهرمانی در آسیا، نایب قهرمانی جهان، 7 دوره قهرمان ایران و 13 دوره قهرمان مسابقات بین المللی در رده زیر 13 سال اشاره کنم.

قهرمان تنیس روی میز آسیا عنوان کرد: در مسابقات تبریز همه مدعیان کشور در رده جوانان و نوجوانان حضور دارند و سطح مسابقات بسیار بالاست و امیدوارم بتوانیم با تیم آذربایجان شرقی در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یابیم.

پینگ پنگ باز آذرشهری در مورد آرزوهایش گفت: دوست دارم روزی به المپیک راه یافته و در آنجا به مدال دست یابم و در کنار آن درسم را هم ادامه داده و در تحصیل هم موفق باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان آسیا در آرزوی مدال المپیک

قهرمان آسیا در آرزوی مدال المپیک