مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-11حوادث

تدوام امدادرسانی به سیل زدگان شرق گلستان + عکس


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پایان عملیات امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان آزادشهر خبر داد و افزود: امدادرسانی به هم استانی ها در سایر مناطق شرق استان همچنان ادامه دارد.

- قاسم غریب آبادی در گفت وگو با ایسنا به تشریح وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زدگان هفته گذشته استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب ویرانگر روز 16 و 17 آبان همه نیروهای جمعیت هلال احمر گلستان که در حالت آماده باش قرار داشتند، به مناطق سیل زده در شهرستان های آزادشهر، گالیکش، کلاله، مینودشت، گنبدکاووس و دیگر نقاط دور و نزدیک اعزام شدند.

وی با بیان اینکه شدت سیلاب ساعت 18 و 30 دقیقه روز سه شنبه 16 آبان به اوج خود رسید، ادامه داد: پس از این حادثه طبیعی، اهالی روستاهای هیوه چی، عباس آباد در شهرستان گنبدکاووس، روستاهای ده چناشک، صفی آباد، دوزین، اجن قره خوجه، ترجنلی، کرنگ کفتر، ترسه، نرسه چمانی پایین، برنجوین و اسفرانجان در شهرستان های مینودشت و گالیکش، روستاهای تمر قره قوزی و کوسه در شهرستان کلاله و محورهای خوش ییلاق و اولنگ روستاهای نراب، وامنان و کاشیدار در شهرستان آزادشهر دچار سیلاب و آبگرفتگی معابر و منازل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه سطح شهر کلاله نیز درگیر با سیلاب شده بود، افزود: متأسفانه شاهد انباشت حجم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوام امدادرسانی به سیل زدگان شرق گلستان + عکس

تدوام امدادرسانی به سیل زدگان شرق گلستان + عکس