مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-06اقتصادي

تغییر مسیر در سیاست های دولت برای دانش بنیان شدن صنعت خودرو


مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تغییر مسیر در سیاست های دولت برای دانش بنیان شدن صنعت خودرو از تولید 141 هزار دستگاه خودرو در خودروسازان بخش خصوصی خبر داد.

- مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از تغییر مسیر در سیاست های دولت برای دانش بنیان شدن صنعت خودرو خبر داد و سه محور اساسی در گام دوم برنامه تحول صنعت خودرو به منظور افزایش رقابت پذیری و ایجاد توازن ارزی با صادرات را کیفیت، قیمت و مقیاس تولید اعلام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از عصر ایران، عبدالله توکلی لاهیجانی در نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور، اظهار داشت: راهبردهای صنعت خودرو بر مبنای دو فرمایش مقام معظم رهبری شامل از مونتاژ به نوآوری و دانش بنیان شدن صنعت خودرو تهیه و تدوین شده است.

وی از تغییر مسیر در سیاست های دولت برای دانش بنیان شدن صنعت خودرو خبر داد و سه محور اساسی در گام دوم برنامه تحول صنعت خودرو به منظور افزایش رقابت پذیری و ایجاد توازن ارزی با صادرات را کیفیت، قیمت و مقیاس تولید اعلام کرد.

  توکلی لاهیجانی اضافه کرد: مهمترین نیاز کشور، تولید و عرضه خودروهای اقتصادی است و با توجه به این نیاز بازار و فراوانی نیروی نخبه در کشور، می توانیم صنعت خودرو کشور را به 10 شرکت اول دنیا در تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مسیر در سیاست های دولت برای دانش بنیان شدن صنعت خودرو

تغییر مسیر در سیاست های دولت برای دانش بنیان شدن صنعت خودرو