مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-03ورزشي

گپ وگفتی با مرد سال فوتسال آسیا: می خواهم با ایران قهرمان جام جهانی شوم


مسلم اولاد قباد، مرد سال فوتسال آسیا می گوید: با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت های آسیا شده ام، قهرمان آسیایی دانشجویان و قهرمان چمپیونز لیگ با تیم پالما نیز شده ام و دوست دارم با این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی و با تیم ملی ایران نیز قهرمان جام جهانی شوم.

- خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد؛ روز سه شنبه نهم آبان ماه و پس از یک وقفه 4 ساله، آیین برترین های سال آسیا در قطر برگزار شد.

در این مراسم، مسلم اولاد قباد از ایران اسلامی توانست جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را دریافت کند، عنوانی که بدون تردید حاصل درخشش و نمایش های فوق العاده این بازیکن لرستانی در تیم ملی فوتسال و همچنین باشگاه پالما اسپانیا است.

اولاد قباد که فوتسال را از مسابقات دانش آموزی شروع و از 16 سالگی این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کند، در آستانه 27 سالگی توانست عنوان مرد سال فوتسال آسیا را از آن خود کند.

مرد سال فوتسال آسیا اکنون در تیم پالما اسپانیا توپ می زند و امیدوار است با کمک هم تیمی هایش قهرمان این فصل از رقابت ها شود.

با مسلم اولاد قباد؛ فوتسالیست موفق لرستانی دقایقی را به گفت وگو نشستیم که ماحصل آن را می خوانید.

  با توجه به درخشش اخیرتان و کسب مقام ارزشمند مرد سال فوتسال آسیا، انتظارت در سطح باشگاهی و ملی از شما بالا رفته است، چه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ وگفتی با مرد سال فوتسال آسیا: می خواهم با ایران قهرمان جام جهانی شوم

گپ وگفتی با مرد سال فوتسال آسیا: می خواهم با ایران قهرمان جام جهانی شوم