مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-17سياسي

سال آینده سال درخشان تولیدات کشاورزی گیلان است


استاندار گیلان، با بیان اینکه مشکلات تولیدات کشاورزی به تدریج در حال رفع است، خاطرنشان کرد: سال آینده سال درخشانی برای تولید برنج و سایر محصولات از جمله چای و بادام زمینی خواهد بود، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه مشکلات تولیدات کشاورزی به تدریج در حال رفع است، خاطرنشان کرد: سال آینده سال درخشانی برای تولید برنج و سایر محصولات از جمله چای و بادام زمینی خواهد بود، زیرا دولت حمایت از کشاورزان را مد نظر قرار داده است.

اسدالله عباسی امروز، 26 آبان ماه در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه شهرستان آستانه اشرفیه، با اشاره به برگزاری شورای اداری شهرستان با حضور 15 مدیرکل، اظهار کرد: به دنبال رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه آرد و نان هستیم.

وی با بیان اینکه حدود 29 هزار تن گندم در استان گیلان به آرد تبدیل می شود و 439 میلیارد تومان یارانه آرد پرداخت می کنیم، گفت: 3500 کیسه آرد مازاد نیز توزیع شده و لذا نباید مشکل نان داشته باشیم.

استاندار گیلان از فرماندار آستانه اشرفیه خواست ظرف یک هفته وضعیت توزیع آرد و فعالیت نانوایی ها را مشخص و اعلام کند و افزود: دولت گندم را 15 هزار و 500 از کشاورز خریداری کرده و به جای واردات بی رویه، افزایش تولید را موجب شده؛ این گندم تبدیل به آرد شده و کیلویی 700 تومان در اختیار نانوا قرار می گیرد و لذا نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده سال درخشان تولیدات کشاورزی گیلان است

سال آینده سال درخشان تولیدات کشاورزی گیلان است