مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-18سياسي

تمام کشورها برای آتش بس و جلوگیری از نسل کشی مردم غزه اقدام کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با وجود حملات رژیم صهیونیستی، جریان مقاومت هنوز در عرصه جنگ مبارزه می کند و انتظار است تمام کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را برای آتش بس و جلوگیری از نسل کشی مردم غزه انجام دهند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با وجود حملات رژیم صهیونیستی، جریان مقاومت هنوز در عرصه جنگ مبارزه می کند و انتظار است تمام کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را برای آتش بس و جلوگیری از نسل کشی مردم غزه انجام دهند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر شنبه 27 آبان در جمع راهپیمایان همدانی، با اشاره به ابعاد عملیات بزرگ جبهه مقاومت مطرح کرد: براساس گزارش هایی که فرماندهان حماس در جریان طوفان الاقصی دادند، رژیم صهیونیستی از مدت ها قبل هتک حرمتی های زیادی انجام داده بود، رژیمی که برای چند هزار نفر از اسرای فلسطینی که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند، زندان بریده بود.

وی با اشاره به اینکه غزه با بیش از دو میلیون نفر جمعیت به مدت 16 سال در محاصره است، خاطرنشان کرد: جریان حماس و شاخه نظامی آن با داشتن طراحی های عجیب از مدت ها پیش، اتفاقات نظامی و امنیتی عجیبی را رقم زده اند به طوریکه در عملیات طوفان الاقصی حتی فرماندهان جریان مقاومت و حماس هم از اجرای آن مطلع نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کشورها برای آتش بس و جلوگیری از نسل کشی مردم غزه اقدام کنند

تمام کشورها برای آتش بس و جلوگیری از نسل کشی مردم غزه اقدام کنند