مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-31سياسي

کدام نامزد انتخاباتی را از لیست انتخابمان حذف کنیم؟


کارشناس ارشد حقوق بین الملل به تشریح یک نماینده انقلابی پرداخت.

- عبدالله رحیمی زاده کارشناس ارشد حقوق و بین الملل در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با توجه به انتخابات پیش رو اظهار کرد: با  آغاز فرایند برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی همه نگاه ها  به این اتفاق بزرگ دوخته شده، اتفاقی که هم از نظر حضور حداکثری مردم و هم به لحاظ انتخاب افراد شایسته دارای اهمیت فراوان است.

وی از نگاه سلبی به این انتخابات گفت: پر واضح هست کاندیدایی که با اهل قلم و اندیشمندان حوزه انتخابیه قهرند، با نیروهای انقلابی اصیل مشورتی ندارد، با نخبگان و فرهیختگان علمی ، سیاسی، فرهنگی و مذهبی بیگانه اند، حلقه تنگ و محدودی در  اطراف خود  ایجاد کرده اند، به قوم گرایی دامن می زنند، افراد غیرصالح را استخدام امورات خود می نمایند،ریاکاری سرلوحه کارشان هست، سخنان پوپولیستی و عوام فریبانه مطرح می کنند، تحصیلات و تجربیات مناسب و قابل قبولی ندارد، در عمل نسبت به اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی پایبند نیستند و.

آیا می توانند عصاره ملتی باشند که تاکنون همه داشته های خود را در طبق اخلاص گذاشته و هزاران شهید و جانباز و ایثارگر را تقدیم کردند تا این نظام و انقلاب و ایران مستحکم و سربلند باشد؟! رحیمی زاده افزود: لذا بر همه ما فرض است با بصیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نامزد انتخاباتی را از لیست انتخابمان حذف کنیم؟

کدام نامزد انتخاباتی را از لیست انتخابمان حذف کنیم؟