مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:212023-11-16سياسي

آیین تکریم موسسات خیریه در استان اردبیل برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: اولین آیین تکریم موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان اردبیل با شرکت 70 موسسه خیریه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین نژاد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: اولین آیین تکریم موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان اردبیل با شرکت 70 موسسه خیریه، 162 مرکز نیکوکاری و 10 گروه جهادی روز 29 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: قدمت 80 ساله مرکز درمانگاه خیریه حسینی در اردبیل نشان می دهد که مردمان این شهر از دیرباز در حوزه امورات خیر و نیکو کاری سبقه درخشانی دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل عنوان کرد: کمیته امداد امام(ره) به عنوان بزرگ ترین مرکز نیکوکاری در کشور به خود وظیفه دانسته تا موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری فعال را گردهم آورده و از زحمات و تلاش های مفید این عزیزان و دست اندرکاران تجلیل به عمل آورد.

وی فعالیت های مراکز نیکوکاری را کمک حال کمیته امداد دانست و تاکید کرد: فعالیت چشم گیر موسسات خیریه و نیکوکاری هم جهت و موازی با اهداف و فعالیت های کمیته امداد است و به مساعدت مطلوبی نیز در این زمینه به کمیته امداد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم موسسات خیریه در استان اردبیل برگزار می شود

آیین تکریم موسسات خیریه در استان اردبیل برگزار می شود