مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-15سياسي

باید کاری کنیم که کفار از دست ما عصبانی شوند


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسلمان هستیم نه تنها نباید حرف آمریکا را بپذیریم بلکه بر اساس قرآن باید کاری کنیم که کفار از دست ما عصبانی شوند، - ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسلمان هستیم نه تنها نباید حرف آمریکا را بپذیریم بلکه بر اساس قرآن باید کاری کنیم که کفار از دست ما عصبانی شوند، آنها امروز از کمک ما به فلسطین عصبانی هستند.

حجت الاسلام سید محمود نبویان شامگاه 23 آبان ماه در همایشی که با حضور جمعی از جوانان در کاشمر برگزار شد، به دستاوردهای بیش از 40 سال انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: طی این سال ها تمامی دنیای غرب به ریاست آمریکا، آلمان، انگلستان و .

در برابر انقلاب اسلامی ایران ایستادند.

وی با بیان اینکه انرژی هسته ای، پیشرفت علمی و.

همه بهانه هستند، اظهار کرد: دعوای ما با آمریکا و دنیای غرب بر سر اصل قرآن و اسلام است، اگر امروز شاهد قرآن سوزی و به آتش کشیدن خیمه های سیدالشهدا هستیم به خاطر این است که می خواهند اسلام و قرآن نباشد.

فکر نکنید با مذاکره و امتیاز دادن مشکلاتمان رفع می شود نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان فکر نکنند با مذاکره و امتیاز دادن مشکلاتمان رفع می شود، دشمنان با ما می جنگند که قرآن و مسلمانی نباشد تا زمانی که قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کاری کنیم که کفار از دست ما عصبانی شوند

باید کاری کنیم که کفار از دست ما عصبانی شوند