مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-01سياسي

جنگ میان حماس و اسراییل جنگ تمدن هاست


تحولات غزه و کودک کشی رژیم صهیونیستی به پشتیبانی نظام های استکباری غرب، ادامه جنگ های صلیبی است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تحولات غزه و کودک کشی رژیم صهیونیستی به پشتیبانی نظام های استکباری غرب، ادامه جنگ های صلیبی است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز (دهم آبان ماه) در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان، اظهار کرد: ورود دانشجویان جدید به دانشگاه فرهنگیان را تبریک می گویم و بدانید و آگاه باشید که قدم در عرصه مقدس و بسیار مهمی گذاشته اید چراکه تاثیرگذاری زیادی روی جامعه و پیشرفت کشور دارد.

وی با اشاره به اتفاقات غزه، بیان کرد: حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اسراییل در اتفاقات اخیر لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر دروغین محسوب می شود و این حمایت های گسترده نشان دهنده عمق نفوذ این رژیم پلید در حاکمیت کشورهای غربی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان جنگ میان حماس و اسراییل را برساخته از تقابل میان نرم افزارها و مبانی غرب با جهان اسلام دانست و اظهار کرد: کشورهای استکباری می دانند که پس از پیروزی مسلمانان تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد و شاهد رشد و شکوفایی جهان اسلام خواهیم بود، چراکه بررسی تاریخ نشان می دهد منطقه شامات همواره قلب و خاستگاه تمدن ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ میان حماس و اسراییل جنگ تمدن هاست

جنگ میان حماس و اسراییل جنگ تمدن هاست