مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-07سياسي

عضو شورای مرکزی پایداری: تمامیت خواهی انحراف از گفتمان انقلاب است


ما معتقدیم که وظیفه گروه های مختلف سیاسی و غیرسیاسی خدمت به مردم و میهن عزیزمان ایران است و هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می دانیم.

- زهره سادات لاجوردی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تاکید بر اهمیت مشارکت سیاسی در انتخابات و تلاش همه دلسوزان کشور جهت ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق رای گفت: با توجه به شرایط خاص و تنگناهای مختلف به ویژه مسایل معیشتی و اقتصادی چند ساله اخیر، مجلس یازدهم با فراز و نشیب های فراوانی مواجه بود و با مبنا قراردادن مردم محوری توانست در تصویب قوانین و حل و فصل بسیاری از مسائل سربلند و موفق باشد.

وی افزود: با تلاش های مستمر دولت مقدار زیادی از التهاب بازار و تورم نقطه به نقطه کم شد.

با وجودی که هنوز با نقطه مورد رضایت مردم و مورد انتظار خودمان فاصله داریم اما در مجموع جامعه از آن ناآرامی اقتصادی و التهاب فزاینده روزمره فاصله گرفته که کاهش چشم گیر تورم مواد غذایی و سبد ارزاق روزمره خانوارها و وضع برخی رفاهیات برای اقشار کم درآمد، نقش به سزایی در این امر داشته است.

در هر دوره از انتخابات شاهد حضور مدبرانه و دشمن شکن مردم بوده ایم عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اهمیت اقتصاد در تمایل جوامع برای حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای مرکزی پایداری: تمامیت خواهی انحراف از گفتمان انقلاب است

عضو شورای مرکزی پایداری: تمامیت خواهی انحراف از گفتمان انقلاب است