مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-31اقتصادي

لزوم استفاده از فناوری های نوین در راستای حمایت از تولیدات خانگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورا و در تذکری گفت: امروز انتخاب دو نفر از اعضای شورا در طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در دستور کار است و لذا لازم می دانم تذکری در خصوص اینکه شهرداری تهران با .

- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران می تواند با استفاده از ظرفیت های فناورانه و بهره گیری از ظرفیت های نوین ارتباطی و هوشمند سازی فرصت ها، فرصت های نوینی در رابطه با شناخت بازار، نظر سنجی و بررسی دیدگاهی های مخاطبان و مشتریان و همچنین عرضه و تبلیغات مصولات تولیدی، گامی بلند در حمایت از تولیدات خانگی افراد در معرض آسیب بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورا و در تذکری گفت: امروز انتخاب دو نفر از اعضای شورا در طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در دستور کار است و لذا لازم می دانم تذکری در خصوص اینکه شهرداری تهران با استفاده از فناوری های نوین می تواند در این عرصه تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و به عنوان بازیگر موثر نقش ایفا کند، بیان کنم.

صادقی در ادامه افزود: شهرداری تهران با دارا بودن شبکه گسترده ارتباطی تا سطح محلات، بدنه هوشمند، متخصص و با سواد و سرمایه اجتماعی و فرهنگی در جامعه و مقوبلیت ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فناوری های نوین در راستای حمایت از تولیدات خانگی

لزوم استفاده از فناوری های نوین در راستای حمایت از تولیدات خانگی