مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-12بين الملل

سرکوب مخالفان جنگ غزه به روایت تحلیلگران اسراییلی


رسانه های اسراییلی با اشاره به سانسور شدید اخبار مربوط به جنگ جاری در غزه، از گسترش فاشیسم حتی در میان چپ گرایان در سایه آمادگی کامل حماس برای ادامه نبرد با تل آویو خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه اسراییلی هآرتص ، امروز (یکشنبه، 12 نوامبر)، با انتشار یادداشتی با انتقاد از تشدید محدودیت ها علیه رسانه ها در خصوص جنگ کنونی در غزه و تحولات در جبهه شمالی علیه حزب الله لبنان از سوی نهاد موسوم به نظارت نظامی اسراییلی که به یگان سانسور نظامی معروف است، نوشت: از پس از حمله حماس [در هفتم اکتبر گذشته]، فاشیسم در اسراییل غلبه یافته و نظرات دیگر سرکوب می شود .

گفته می شود نهاد نظارتی نظامی اسراییل در نظر دارد یادداشت ها و گزارش های ارسالی خبرنگاران جنگ درباره عملیات نظامی در نوار غزه را به شدت بررسی کند زیرا کابینه نتانیاهو بر این باور است که گزارش هایی که جزییات این جنگ را نشان می دهد، پیامدهایی منفی برای عملیات نظامی کنونی به همراه دارد.

  در چنین فضایی، گدعون لیوی نویسنده این یادداشت توضیح داد: با وجود کشته شدن بیش از 3 هزار کودک در غزه به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، قلب چپ گرایان همچنان متحجر باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوب مخالفان جنگ غزه به روایت تحلیلگران اسراییلی

سرکوب مخالفان جنگ غزه به روایت تحلیلگران اسراییلی