مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-31حوادث

جولان اتوبوس های شهری شوخی بردار نیست


صبحی دیگر آغاز می شود، خود را به نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس می رسانم چند دقیقه ای منتظر می مانم، همین که اتوبوس می رسد و مسافران وارد اتوبوس می شوند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری صبحی دیگر آغاز می شود، خود را به نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس می رسانم چند دقیقه ای منتظر می مانم، همین که اتوبوس می رسد و مسافران وارد اتوبوس می شوند، راننده پایش را روی گاز می گذارد و حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبحی دیگر آغاز می شود، خود را به نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس می رسانم چند دقیقه ای منتظر می مانم، همین که اتوبوس می رسد مسافران وارد اتوبوس می شوند.

این اتفاق مرتباً در طول روز تکرار می شود و بسیاری از رانندگان بدون توجه به اینکه مسافر مسنی وارد و بخواهد روی صندلی بنشیند پایش را روی گاز می گذارد و حرکت می کند.

اگر محکم دستمان را به صندلی اتوبوس نگیریم مشخص نیست چه اتفاقی برایمان بیفتد.

سر هر ایستگاهی که مسافر باشد نگه می دارد تا دیگر مسافران سوار شوند، اگر نزدیک ایستگاهی که بخواهی پیاده شوی از جایت بلند نشوی از توقف در آن ایستگاه خبری نیست، سال هاست با حمل و نقل عمومی تردد می کنم، هر بار که سوار اتوبوس می شوم به دلیل وضعیت بد رانندگی رانندگان اتوبوس دلهره دارم که سالم به مقصد می رسم یا نه، چندین مرتبه به دلیل رانندگی پرخطر و ترمز گرفتن های ناگها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان اتوبوس های شهری شوخی بردار نیست

جولان اتوبوس های شهری شوخی بردار نیست