مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-08سياسي

تاکید استاندار ایلام بر برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی ها


استاندار ایلام با تأکید بر تقویت سواد رسانه ای رسانه ها و روابط عمومی ها گفت:اعتبارات برگزاری این دوره ها تأمین خواهد شد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با تأکید بر تقویت سواد رسانه ای رسانه ها و روابط عمومی ها گفت:اعتبارات برگزاری این دوره ها تأمین خواهد شد.

دکتر حسن بهرام نیا امروز چهارشنبه 17 آبان ماه در نشست شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی ها در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام اظهار کرد: نقش روابط عمومی ها در شکوفایی دستگاه های اجرایی نقش غیرقابل انکاری است و بعنوان هماهنگ کننده بین همه اعضاء ایفای نقش می کند تا در نهایت محصول خوبی را ارائه دهند.

وی گفت: اگر اقداماتی که توسط دستگاه های اجرایی و سازمان ها صورت می گیرد به نحو مطلوب و شایسته ای توسط روابط عمومی ها بیان شود، بر جامعه مخاطب هم تاثیرگذار است و رضایتمندی جامعه مخاطب خود را هم در پی خواهد داشت.

استاندار ایلام تصریح کرد: کارهای بزرگی در دولت سیزدهم در سراسر کشور صورت گرفته و سفرهای استانی ریاست محترم جمهور و بهره برداری از طرح های زیرساختی و مهم در جریان این سفرها، مهر تأییدی بر این ادعا است.

بهرام نیا گفت: چنین عملکردی بدون شک نیاز به روحیه جهادی دارد و گویای این است که دولت صادق است و شب و روز جهادگونه تلاش می کند، امروز سفرهای استانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار ایلام بر برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی ها

تاکید استاندار ایلام بر برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی ها