مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-14اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است


وزیر جهاد کشاورزی در مرکز پاسخگویی ریاست جمهوری، گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی امروز سه شنبه 22 آبان در مرکز پاسخگویی ریاست جمهوری حضور یافت و بی واسطه با مردم به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

یکی از هموطنان که از یکی از روستاهای توابع استان فارس تماس گرفته بود و مشکلاتی به دلیل تخریب دیواره های کانال انتقال آب برایشان ایجاد شده بود مطرح کرد و وزیر جهادکشاورزی قول پی گیری داد.

نیکبخت در همان لحظه با یکی از مسولان ذی ربط تماس گرفت و دستور پی گیری داد.

در ادامه یکی از کشاورزان شهرستان اسد آباد با وزیر جهاد کشاورزی گفت و گو کرد و گلایه هایی در مورد قیمت گذاری و خرید محصولاتش را داشت که وزیر جهاد همان لحظه دستور خرید محصولات کشاورزی این فرد را داد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: شاید تنها وزیری باشم که هر هفته روزهای پنج شنبه با روسای سازمان ها تماس می گیرم و از وضعیت محصولات کشاورزی مطلع هستم.

تا 15 روز آینده صادرات سیب زمینی به عراق باز می شود.

 نیکبخت گفت: در شورای اقتصاد قیمت نان مطرح شد وزارت کشاورزی مسئول تولید و انبارداری آرد است نظارت بر قیمت ها برعهده شورای ارد و نان هر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است

وزیر جهاد کشاورزی: هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است