مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:262023-11-12سياسي

انتقاد معاون استاندار کردستان از کم کاری مدیران بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از عدم پرداخت 35 درصد تسهیلات ازدواج در کردستان انتقاد کرد و گفت: این کم کاری مدیران بانک هاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی صبح امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار داشت: با مصوبات کلی کاری از این گونه جلسات پیش نمی رود و با هدف اصلی تشکیل جلسات ساماندهی امور جوانان فاصله داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات باید با جزییات تشریح شود، افزود: برخی اقدامات وظایف قانونی دستگاه های اجرایی است و نباید آنها را به عنوان اقدامات جداگانه به عنوان عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان بیان کرد ضمن اینکه تمام مصوبات باید باید با نظارت دقیق به تایید نهایی برسد.

  وی با اشاره به اینکه در میان استان های دیگر جزو رتبه های برتر در خصوص عملکرد در ستاد ساماندهی امور جوانان هستیم، گفت: منکر زحمات و اقدامات انجام شده نیستیم اما هنوز به راهبرد حل مشکلات جوانان دست پیدا نکردیم.

رمضانی با اشاره به اینکه راهبرد ما باید سخنان مقام معظم رهبری باشد، خاطرنشان کرد: ایشان حرف نو و بیان منطق نو  را راهبرد نامیده اند و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون استاندار کردستان از کم کاری مدیران بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج

انتقاد معاون استاندار کردستان از کم کاری مدیران بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج