مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-25سياسي

دیدار فرمانده مرزبانی حلبچه عراق با فرماندار پاوه


فرمانده حرس الحدود(مرزبانی) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق در خصوص بازگشایی معبر کولبری و کمک به مبادلات مرزی شوشمی با فرماندار پاوه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن حمید فرمانده حرس الحدود(مرزبانی) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق با حضور در دفتر فرماندار پاوه با علیرضا حیدری فرماندار شهرستان پاوه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی پاوه حضور داشت مباحثی در خصوص مرز شوشمی و طرح برکت و تفاهم و همکاری هرچه بیشتر مرزی مطرح شد.

حسن حمید در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی و فرماندار پاوه و فرمانده مرزبانی شهرستان، گفت: همیشه جمهوری اسلامی در مشکلات در کنار مردم حلبچه بوده و ما هرگز مهمان نوازی مردم و مسوولان جمهوری اسلامی و خدمات آن ها را در دوران جنگ فراموش نمی کنیم.

وی همچنین از همکاری های فرماندار پاوه و مرزبانی شهرستان و امام جمعه پاوه در بازگشایی مرز شوشمی و خدمات آن ها در مرز قدردانی کرد.

فرماندار پاوه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مهمانان و حسن حمید فرمانده مرزبانی منطقه حلبچه و هیأت همراه از همکاری های آن ها با مجموعه فرمانداری و مرزبانی شهرستان در مرز قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده مرزبانی حلبچه عراق با فرماندار پاوه

دیدار فرمانده مرزبانی حلبچه عراق با فرماندار پاوه