مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-04سياسي

نظری: مردم ایران نه سلطه گر هستند و نه سلطه پذیر


در راهپیمایی 13 آبان مردم ایران نشان دادند که نه سلطه گر هستند و نه سلطه پذیر و با همین روحیه نیز از مردم فلسطین حمایت می کنند.

- سید غنی نظری خانقاه نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا در مورد حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: امروز مردم ایران مانند سال های قبل با روحیه استکبار ستیزی در این راهپیمایی شرکت کردند و نشان دادند که نه سلطه گر هستند و نه سلطه پذیر.

وی بیان کرد: 13 آبان نماد ضدیت مردم ایران با نظام سلطه است و مردم در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.

 نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امسال شعار هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران  از سوی مردم بیشتر شنیده شد که برای بنده جالب بود.

  نظری گفت:گاهی برخی از افراد به گونه ای القا می کنند که  این شعارها تأثیر چندانی ندارد و فقط در حد یک شعار است ولی باید گفت که سر دادن این شعار ها از سوی مردم ، در عرصه بین الملل تاثیرات  به سزایی بر روند بسیاری از اتفاقات مهم دارد.

13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار یادآور سه واقعه مهم در جمهوری اسلامی ایران است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: مردم ایران نه سلطه گر هستند و نه سلطه پذیر

نظری: مردم ایران نه سلطه گر هستند و نه سلطه پذیر