مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-29بين الملل

پزشکان بدون مرز: قساوت اسراییل در جهان بی سابقه است


سازمان پزشکان بدون مرز با «ضعیف» خواندن اقدامات رهبران جهان برای مقابله با «قساوت اسراییل» علیه فلسطینیان هشدار داد که شمال غزه دارد با خاک یکسان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و محاصره غزه ادامه دارد، یک نهاد امدادی بین المللی خواستار آتش بس فوری شد و قساوت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

پزشکان بدون مرز بر لزوم آتش بس فوری درگیری ها تاکید کرد تا به گفته این نهاد امدادی، از کشته شدن تعداد بیشتری از افراد در نوار غزه جلوگیری و کمک های انسان دوستانه وارد این منطقه شود .

این نهاد که یک سازمان غیردولتی است و دفتر مرکزی آن در ژنو سوییس قرار دارد، تثریح کرد: از جمعه 27 اکتبر(پنجم آبان)، بمباران نیروهای اسراییلی به حدی افزایش یافته که تاکنون دیده نشده است: شمال غزه دارد با خاک یکسان می شود در حالی که کل نوار (غزه) مورد حمله قرار گرفته و غیرنظامیان جایی برای پناه گرفتن ندارند .

پزشکان بدون مرز هشدار داد: اقدامات رهبران جهان، بسیار ضعیف و کند است و قطعنامه غیر الزام آور سازمان ملل برای آتش بس انسان دوستانه هیچ کاری برای مهار خشونت بی رویه سرازیر شده روی مردم بی دفاع انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان بدون مرز: قساوت اسراییل در جهان بی سابقه است

پزشکان بدون مرز: قساوت اسراییل در جهان بی سابقه است