مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-02پزشكي

2400 زوج نابارور کرمانشاهی از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 2 مرکز ناباروری در استان طرف قرارداد، گفت: بیش از 2 هزار و 400 زوج نابارور شناسایی شده که 90 درصد هزینه این زوجین در مراکز درمانی طرف قرارداد رایگان است.

- رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بیمه سلامت با تأسیس صندوق بیماران صعب العلاج یکی از دغدغه های بسیار مهم و اصلی خانواده هایی که مبتلا به چنین بیماری هایی هستند را تا حدود زیادی مرتفع کرده است.

وی ادامه داد: از شهریورماه سال گذشته که این صندوق تأسیس شده، بیش از 28 هزار بیمار خاص شناسایی و نشانه دار شده اند، هزینه درمانی این بیماران رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیمه شدن تمام ایرانیان را از دیگر دستاوردهای بیمه سلامت دانست و گفت: از دهک اول تا پنجم که هیچگونه بیمه ای ندارند، بدون پرداخت هزینه بیمه می شوند و از دهک های ششم تا دهم نیز با هزینه جزیی بین 200 تا یک میلیون و 400 هزار تومان برای یک سال بیمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: از جمعیت 2 میلیون نفری کرمانشاه، یک میلیون و 158 هزار نفر معادل 58 درصد جمعیت بیمه شدند که بیش از 800 هزار نفر به صورت رایگان بیمه سلامت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 زوج نابارور کرمانشاهی از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند

2400 زوج نابارور کرمانشاهی از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند