مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-30سياسي

دنبال ایجاد نشاط و روحیه خودباوری میان دانش آموزان هستیم


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزان گفت: در این مجموعه تلاش می کنیم با ایجاد شور و نشاط در سطح مدارس و واگذاری مسئولیت به دست دانش آموزان و ایجاد روحیه خودباوری در بین دانش آموزان بتوانیم عرصه ای را برای نقش آفرینی آنان فراهم کنیم.

- ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزان گفت: در این مجموعه تلاش می کنیم با ایجاد شور و نشاط در سطح مدارس و واگذاری مسئولیت به دست دانش آموزان و ایجاد روحیه خودباوری در بین دانش آموزان بتوانیم عرصه ای را برای نقش آفرینی آنان فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدحسین فهمیده، سال 1346 شمسی در قم زاده شد و در محیطی مذهبی و خانواده ای متدین پرورش یافت.

در آستانه انقلاب اسلامی به واسطه حوادث آن دوران، روح وی نیز مانند میلیون ها جوان و نوجوان دیگر کشور دچار تحولات عظیمی شد و شیفته حضرت امام خمینی (ره) شد.

هنوز مدت زیادی از حضور محمدحسین در جبهه های نور علیه ظلمت نگذشته بود که با بستن نارنجک به کمر خود، زیر تانک دشمن بعثی رفت و ضمن انهدام تانک دشمن، خود نیز به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند: زنده نگه داشتن یاد حادثه شهادت دانش ‏آموز بسیجی، شهید فهمیده، از اصالت‏های دفاع مقدس می ‏باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال ایجاد نشاط و روحیه خودباوری میان دانش آموزان هستیم

دنبال ایجاد نشاط و روحیه خودباوری میان دانش آموزان هستیم