مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-18فرهنگي

«پیامبر و شترهایش» به زبان ترکی ترجمه و در کشور ترکیه به چاپ رسید


کتاب «پیامبر و شترهایش» اثری برای آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره و رفتار پیامبر اسلام(ص) به قلم «هدا حشمتیان» از انتشارات کتاب جمکران است که توسط نشر حکیمانه به زبان ترکی ترجمه و در کشور ترکیه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب پیامبر و شترهایش اثری برای آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره و رفتار پیامبر اسلام(ص) به قلم هدا حشمتیان از انتشارات کتاب جمکران، توسط نشر حکیمانه به زبان ترکی ترجمه و در کشور ترکیه منتشر شد.

حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت است.

رحمه للعالمین رحمتی برای عالمیان و این عالمیان شامل تمامی موجودات جهان از انسان و جنیان تا گیاه و حیوان و اشیا و موجودات دیگر جهان می شود.

پیامبر(ص) مبعوث شد تا هریک از این موجودات در جایگاه عادلانه خودش قرار بگیرد و رفتاری محترمانه را تجربه کند و حقوقش ادا بشود.

حقوق حیوانات هم از حقوقی است که در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و اگر چه خدا عالم را مسخر انسان اشرف مخلوقات کرده، ادای حقوق دیگر موجودات را هم برعهده انسان گذاشته است و رفتار و تعامل پیامبر با حیوانات بهترین الگوست برای چگونگی رفتار با آن ها.

هدا حشمتیان در کتاب پیامبر و شترهایش رفتار پیامبر(ص) را با شترها در قالب داستان هایی شیرین و کودکانه برای مخاطب کودک نوشته است تا ضمن آشنایی با حقوق حیوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیامبر و شترهایش» به زبان ترکی ترجمه و در کشور ترکیه به چاپ رسید

«پیامبر و شترهایش» به زبان ترکی ترجمه و در کشور ترکیه به چاپ رسید