مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:252023-10-31ورزشي

میزبانی ساوجبلاغ در مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک


نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساوجبلاغ، مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه های کشور امروز به میزبانی شهرجدید مهستان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با حضور 35 رکابزن از 9 تیم در ماده تایم تریل انفرادی و 11 تیم و 70 رکابزن در ماده استقامت برگزار شد.

این رقابت ها در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت 14 کیلومتر و در ماده استقامت به مسافت 60 کیلومتر در محل فاز 7 میدان یاس نبی تا بلوار امام علی(ع) برگزار و با همکاری و مساعدت صمیمانه نیروهای انتظامی، راهور، شهرداری و شرکت عمران شهر جدید مهستان، اورژانس و هلال احمر بدون حادثه به پایان رسید.

در این دوره از رقابت ها در ماده تایم تریل انفرادی محمد درزی رامندی از تیم پدافند هوایی رعد، نیما ناطقی از تیم پدافند هوایی رعد، فرشاد آشتیانی عرقی از تیم شوفاژ برادران الماسی نفرات اول تا سوم شدند.

  در بخش استقامت نیز فرشاد آشتیانی عرقی از تیم شوفاژ برادران الماسی، محمد درزی رامندی از تیم پدافند هوایی رعد، پارسا مزداب از تیم فراجا مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ساوجبلاغ در مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک

میزبانی ساوجبلاغ در مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک